Friday, December 2, 2011


Alunan Bayu Berlagu,
Jauh Menyentuh,
Sudut Hati,
Bagai Sampai Pesan,
Pada Ku....

Langkah Ku,
Di Perantauan,
Bawa Sekeping Jasad,
Mencuba Mewarna,
Bersama Memori Semalam Ku....

Sempadan Memisahkan,
Dua Jiwa,
Yang Bersatu,
Membawa Aku,
Ke Tasik Rindu....

Ku Bawa Segenggam Janji,
Ku Turuti Takdir Ilahi,
Membawa Diri,
Dengan Segunung Harapan....

Namun Tidak Sekali,
Aku Melupakan,
Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....

Sepi Yang Berlabuh,
Menemani Hati,
Yang Berpuisi Rindu....

Ku Kirimkan Pesanan,
Pada Setia Bayu,
Moga Sampai Kepadanya,
Membawa Khabaran Dari Ku....
-
Sempadan Memisahkan,
Dua Jiwa,
Yang Bersatu,
Membawa Aku,
Ke Tasik Rindu....

Ku Bawa Segenggam Janji,
Ku Turuti Takdir Ilahi,
Membawa Diri,
Dengan Segunung Harapan....

Namun Tidak Sekali,
Aku Melupakan,
Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....

Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....

Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....
-
Sempadan Memisahkan,
Dua Jiwa,
Yang Bersatu,
Membawa Aku,
Ke Tasik Rindu....

Ku Bawa Segenggam Janji,
Ku Turuti Takdir Ilahi,
Membawa Diri,
Dengan Segunung Harapan....

Namun Tidak Sekali,
Aku Melupakan,
Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....

Kau Sentiasa,
Di Dalam Doa Ku....

Kau Sentasa,
Di Dalam Doa Ku....

Kau... Sentiasa...Di Dalam... Doa Ku....



2 comments:

Anonymous said...

oh.. Cik Ella kenapa? sedih ja..

cik ella said...

cnta trhalang oleh org tua :(