Thursday, June 16, 2011

harga topup naik??

assalamualaikum...

selepas isu harga barang naik skang nie harga topup pn nk naik.. bankrup la pengguna pasni..dah la topup tu dh mcm perkara wajib..
harga topup ni akan dikenakan cukai sebanyak 6% mulai julai nie..
soo kalau korang bli topup RM10 bila check baki ada RM9.40 je..
huhuh banyak 60sen tu...
kalau guna celcom 60sen tu boleh mesej 120 kali...
tp cik ella xpasti kesahihan nye..tunggu je la JULAI nie...

berita penuh: SINI

p/s: pasni msj kt fb je la..

7 comments:

Asiah Termizi said...

hahaha. serius la? adesssss semuanya nak bercukai sekarang ni.

cik ella said...

xpasti la dear..wait n see ya...huhuh

Syazwani Amira said...

lorhh btol ke ni,, adeyhh bankrap la lps ni huhu

mar yanie said...

adei..kalo betol la harga topup pon nk kne cukai, memang terbaik la!! hahahaha..orang2 malaysia ni kan makin hari makin kaya..sdey betol..T T

cik ella said...

syazwani: xpe2..msj guna fb je ^_^ heheh
maryanie: kalo kte yg kaya xpe gak..org lain yg kaya..hahha

mar yanie said...

ha'ah..kita ni bile nak kaya??? cam x mungkin..haha

cik ella said...

eh mungkin la..t kte kwin ngn ank dato ke..tan sri ke..msti kaya ^_^