Sunday, June 19, 2011

kehilangan

assalamualaikum...


kata orang CINTA itu SUCI..bila kita mencintai seseorang itu kita akan membahagiakan DIA..
sentiasa doakan kebahagiaan hidup DIA walaupun dengan orang lain tapi aku tak sanggup tengok DIA bahagia dengan orang lain..


kejam ke aku?


aku tak nak tengok kau bahagia dgn perempuan lain..
aku tak nak tengok kau manja manja dgn perempuan lain..
aku tak nak tengok kau dating dgn perempuan lain..


memang aku kejam!!


sebab tu aku nak pergi dari hidup kau..
untuk hari ni..
esok..
dan selamanya..




p/s: aku tau ko akan baca benda nie..

2 comments:

cucu umie said...

kenapa mcm gitu..terima shje lol seadnyer...

comeseefirst said...

cik ella oh cik ella.. haha..
btw,sy suka yg ni,hehe.. :D